سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیمارستان دامپزشکی سیدخندان


قسمت پانسیون بیمارستان اکسیژن با کادری مجرب، دلسوز و عاشق حیوانات آماده ارائه خدمات پانسیون به شما و پت دلبندتان می‌باشد.

این بخش از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و تمامی کیس‌ها به صورت انفرادی، با توجه به وزن و ابعاد داخل باکس‌های جداگانه از جنس پلی وینیل کربنات(PVC) که قابلیت شستشو و ضدعفونی را دارند نگهداری می‌شوند و تمامی پانسیون‌ها با استفاده از به روزترین پروتکل‌های بهداشتی ضدعفونی می‌شوند.

جراحی‌های دامپزشکی به دلیل حساسیتی که دارند، نیازمند کادری مجرب و متخصص، مانیتورینگ وضعیت بیمار حین عمل جراحی و همچنین القای بیهوشی و آرامبخشی به صورت دقیق هستند که در بیمارستان اکسیژن مانیتورینگ علائم حیاتی بیمار با مجهزترین و به‌روزترین دستگاه‌ها صورت می‌گیرد.

در بخش جراحی بیمارستان دامپزشکی شبانه‌روزی اکسیژن، تمامی جراحی‌های دامپزشکی از قبیل جراحی‌های بافت نرم، ارتوپدی و ستون فقرات، چشم و جراحی پرندگان و آبزیان با کادری متخصص و مجرب از جراحان و مجهزترین و به‌روزترین دستگاه‌های ممکن انجام می‌گیرد.

دپارتمان دندانپزشکى بیمارستان دامپزشکى اکسیژن که از قدیمى ترین بخش هاى تخصصى این رشته در تهران و ایران محسوب مى شود، از دیرباز خدمات کاملاً تخصصى دندانپزشکى حیوانات را ارائه مى دهد، به گونه اى که اوّل بار اصطلاح دندامپزشکى که برگردان پارسى واژه Vet Dentistry است، در این مجموعه و توسط دندامپزشک بیمارستان اکسیژن به کار برده شد.
از گذشته تا کنون، غالب خدماتى که دامپزشکان کشور در حوزه دندانپزشکى حیوانات خانگى ارائه مى دهند، شوربختانه منحصر به جرمگیرى(بعضاً نه چندان اصولى) و کشیدن دندان هاست!